Glad alla ♥ dag

<3 Idag är de alla hjärtans dag <3
<3 I <3 u J.B :* <3

Hade de chill i skolan
Idag hade jag sportmorgon på morgonen (Innebandy) på matchen gjorde jag två mål, direktskott typ 3-4 m från ett litet mål. Asså helt jävla otroligt, jag som inte äns går på innebandy o är skit dålig på de :O
Men första lektionen hade jag syslöjd, så då tog jag de chill, haha eller jag o Maria gick utanför klassrumet o hade kul, haha ni vill inte vet (för mycket information) haha :P
Men sen hade vi svenska o då tittade vi på film hela lektionen sen hade vi lunch o de vart en skit äcklig makaronlåda :S
Sen efter rasten hade vi SO o då pratade vi bort halva lektionen om morgon dagen (Ung i Väsby) om tider o folk vill inte gå på den sista lektionen o spanskan vill byta tid o blablabla, haha
Men helt ärligt så vill jag byta för jag vill ha spanskan på morgonen kl. 9:00 o sluta vid halv 3 istället för att börja 10 o sluta 15.20 :O Aa vet för mycke information ;P
Men sen hade vi spanska så då satt vi o snacka om de där igen fast i 10min. Sen gjorde vi alla hjärtans dag dikter på spankan om vad vi gillar så de (5 saker)
Sen sista lektionen NO (omg) men de var ganska okej idag ;) NO är ju så himmla.... jobbigt o tråkigt osv :O

Men sen fick ja skjuts av grannen hem :) (så snäll) älskar att bo i de här området för att man känner typ alla lixom man är som en släkt som bor i en lite by, haha men de är ju typ så ;)
Men sen så bringade jag tiden med älsklingen J.B och ska forsätta :*

Min familj har flyttat på alla hjärtans dag för att min bonuspappa kommer hem i natt lixom för han har vart i Spanien o spelat golf med kompisar.
Men så ni vet
Alla <3 dag är flyttad till den 15 Februari <3

<3 Hoppas att alla får en underbar alla hjätans dag <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0