Lördagsmys <3

Idag var jag o syrran o bada sen ko m Kim o Mamma o hämtade oss o då åkte vi o hämtade mammas bil o åkte o handlade.
Nu sitter jag barnvakt, haha ovanligt ja vet!! Men vår familj blir typ alltid bortbjudna eller så är de några som kommer hit varje helg men ibland så är de bara mamma o Kim som blir bort bjudna, som nu. Fast till dem dem ska till nu skulle de nog inte vara så roligt att va hos ändå, troligtvist ;)
Men de e ju mysigt o ha mys med syskonen. Nu ska vi snart titta på Melodifestivalen och käka lite snaks!

Imorgon ska familjen åka på kalas och sen på kvällen ska familjen ha mys, äta Tacos till middag sen på kvällen, titta på film med popcorn :)

Men nu har jag två stora prov att plugga till så jag kanske inte kommer skriva något på hela veckan för jag måste verkligen konsentrera mig på provet o plugga sjukt mycket :O

Ett kort för Jätte länge sen <3

Haha brosan började redan dricka bira vid 2 års åldern :D

Men ha de
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0