SPORTLOV

 Igår var jag med Erica. Vi skulle igentligen åka o bada igår men de blev inte så :/ Men vi var ute o snacka hade lite skoj sen gick vi hem till mig o tittade på Beck o hade de lite mysigt sen åt hon här o efter maten spelade vi Föräldrar fritt med syrran :) Men sen skulle hon hem för att åka till sitt gammla hus för sista gången.
Hon har flyttat hit till Ekeby nu :D
Men då satt jag o syrran o tittade på 30 grader i Februari den var faktist ganska bra, men sen tittade vi på Dubbelliv för jag hade missat två avsnitt för att jag hade pluggat :S
Sen kl. 21:30 tittade jag på Solsidan, haha och åt popcorn o dricka och kl. 22:00 tittade vi på Big Brother asså jag fattar inte vrf de alltid ska vara några som  bråkar i Big Brother, asså jag tycker Jessica är helt korkad o jag tycker hon ska åka ut nästa gång asså, va fan ingen tycker om henne o de ända hon säger är att hon inte är ledsen för att dem åkte men hon är inte häller glad, asså hon är bara helt jävla aaaaaaaahh, asså hon ska ut ikväll säger jag bara jag orkar inte höra hennes jävla skit snack. Ni som såg på Big Brother igår jag tycker ni alla borde hålla med Tonny om att vi ska rösta ut henne, gör de gör de gör de, snälla jag ber er!!

Puss Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0