4:e dan på Sportlovet

Idag fyller mitt hjärta år, Justin Bieber <3 Som jag skrev i förra inlägget!!
Men idag var jag o syskonen i centrum för att jag skulle handla linné. Erica hängde inte med för hon skulle åka till Solna över dan så hon kommer snart efter 4 och sover över här (igen) :)
Men ikväll ska vi väll ha myskväll med min syrra o hennes kompis. Vi ska spela Alias, titta på film o äta snacks och såklart ska vi titta på Big Brother ;) Kommer ha så kul!!
Ni kanske tror att vi är värsta töntarna som är med min syrra o hennes kompis fast de är de inte för ni vet inte hur kul vi har när vi är och specielt ikväll kommer de bli kul.
Erica gör allt roligare, älskar sötnosen

Men Erica kommer strax så måste gå!
PS. Lägger ut bilder på mig o Erica när jag har tid ;)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0