Back to school

Ska snart till Erica o sen cyckla till skolan (börjar 9)
Men första lektionen har vi slöjd :) Jag syr en ögonbindel till Erica för jag har inget annat att göra ;P
Men igår blev det inget med Erica (hon skulle till sin mormor) Men så jag hjälpte först o städa i huset o plockade ur diskmaskinen, dammsög o sånt. Sen efter de bakade jag o min syrra kladdkaka (blev skit god :$)
Men sen satte jag mig vid datan och fixade ett vidioklipp på mig när jag var en bebis och blir äldre o äldre, men den vart inte så bra. Men han inte fixa klart den för min syrra skulle ha internettdongen så jag var tvungen att avsluta o fick bara lägga in den på youtube, så de finns där men kommer göra om den när jag har tid ;)
Har lovat mamma nu att jag måste plugga mera o inte sitta framför nätet med mobilen eller datan.
Nu när vi inte kommer ha något prov på ett tag så kommer jag o Erica börja skriva en låt.
Men även om vi inte har något prov eller nått så ska jag ändå plugga på det som jag inte kan ;)
Men man hinner vara artist även fast man måste plugga. Kolla t.ex Justin B han har lixom Mvg, vg+ i varje ämne fast han åker runt på turné o sjunger o spelar in vidioklipp o gör låtar. Men han får ju hjälp med pluggadet av personerna som hänger med honom och hjälper honom med hanns grejer o allt satt då är det ju ännu lättare.
Men satt då kan man få mvg, vg+ fast man är artist o har mycket att göra ;P
Tänk jag o Erica som är dåliga på Engelska, då lär vi ju oss mer när vi skriver låtar (vi ska ha förmestadel engelska låtar)
Men igår hittade jag min favvo låt "just nu"
Det är "Next 2 you - Chris Brown ft. Justin Bieber"
(Kan lägga ut den om jag hinner)

Men efter skolan ska jag o Erica hem till mig o kanske börja skriva en låt :)

Men måste dra nu
Ps. Kanske inte kommer blogga på ett tag ;P

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0