Bye bye för ett tag

Har krattat löv hela dan och sen nu när jag kommer in och ska kolla min mobil så hade jag ett missat samtal från Erica och hon hade smsat o frågat om hon kunde komma hit kl. 13:30 typ och jag såg det lixom vid 17:30 :O
Men har smsat tillbaka så får se om det blir något efter middan ;)

Min rubrik - Jag tänker inte blogga på ett tag för nu ska jag plugga och vara mera hjälpsamm och inte gnälla på mina föräldra.
Kanske det funkar för att vi ska åka till USA :D
Men ska iallfall börja med de nu så tyvärr kommer jag inte blogga på ett braaaa tag så ni får det så bra så länge.
Bloggar om det e något ni måste veta ;)
Kommer troligtvist blogga igen mera vid sommarlovet ;)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0