Do not you see, everything I do for you and tells you is just fake!

Ska försöka ändra på mig o ändra stil!!
Fan, alla som jag hatar nu kan jag säga att är borta ur mitt liv, kommer inte säga ett pip någonsin mer till er asså.
Och tro inte att ni kan komma sen o säga att ni känner mig sen när jag blir mer kändis o allt för då kan jag säga att jag kommer fan se till att skvallertidningen skriver vilka jag INTE känner och som INTE är mina kompisar.
Så jag VARNAR er nu, okej!
Dem som jag hatar NU kommer jag alltid att hata i forsättningen, så ni kan inte ändra er när ni ser de här.
Dem som jag älskar och står mig nära eller kompis kan jag säga att ni är mina stjärnor o ni gör min natt ljus
Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3
Det finns inget jag vill ändra på när de gäller kompisar, de är klart!!

VILL ATT ALLA SKA VETA DE HÄR NUU!!

Puss Puss älskar er mina stjärnor
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0