Fyrishov

Igår efter skolan vid 17.00 åkte klassen på texmes i Fyrishov. Allttså man får bada o äta sen bada och sen får man lite till. Men alla bada sen käka sen badade tills man skulle åka hem ;) (de e ju så man gör)
Aja men påvägen dit i bilen lyssnade vi på mello-låtar och då hålde jag o Erica på o sjunga o dansade så att hela bilen rörde sig. Och vi åkte först för mina föräldrar var dem ända som visste vägen, haha. Så dem som åkte bakom såg mig o Erica, haha och dem var först Jesper Rå o Filip sen åkte Matte o Lucas om dem så då såg dem oss en stund och Lucas trodde vi dansade någon sån här dans att vi kommer först till Fyrishov eller nått jag vet inte, haha
Men i Fyrishovbadet gjorde vi allt möjligt. Vi bada, slingde i repet, hoppade från hopptornet. Jag hoppade från 7:an :D
Erica vågar knappt hoppa från 5:an, haha ;P
Jesper Rå o Pedro hoppade från 10:an. Jag var på väg att hoppa där ifrån men jag visste inte eller jag vet inte vad jag tänkte, jag hoppade bara 5:an o 7:an, haha
Sen efter 20:00 började folk gå hem så vi hade nästan hel badet för oss själva haha :) 
Sen åkte vi hem vid 21:30 för dem skulle stänga :(
Hade jätte kul där iaf ;) 
Min mamma tog bilder men jag vet inte om jag ska lägga ut, jag lägger ut dem jag vill o vet ;)

Ps. Jag kände inte att jag hade nackspärr när jag badade :D (Y)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0