Helgen

I Fredags hade jag en vanlig skoldag fast det hände lite saker då o då med klassen som jag nog inte ska säga ;)
Men sen efter skolan cycklade jag o Erica hem till mig o åt pannkakor o rensade mitt rum med HÖG musik, haha
(Vi hade föräldra fritt så va fan gör man, haha)
Sen lagade vi mat o käka o tittate på Tv en stund.
Sen så tog vi fram lite snaks o kolla klart på ett pogram. Sen fotade vi varandra med vår bioduk i bakgrunden (hemma hos mig) :)
Sen tittade vi på BB såklart :D
Eftersom jag inte har bloggat på en vecka typ så säger jag de nu...
Helt sjukt att Rodney har kommit till BB för asså i förra årets BB så hejade jag på honom o tyckte han var söt o hade vackra ögon, OMG ni ska se hans ögon asså shitt. Men iaf så jag är typ skit glad att jag får se han igen där men på ett annat sätt är de ju orättvist för att man får ju igentligen bara vara med i BB en gång, men för mig kvittar det, haha ;P
Men sen efter BB så tog vi upp snakset o satte oss i min säng o snackade o sånt o pratde om våra älsklingar, haha

Men sen igår när vi vaknade käkade vi frulle, tittade på Tv, klädde på oss o sånt. Sen fixade vi lite till i mitt rum o sen drog vi till Erica o fixade o städade i hennes rum. Sen när vi var klara så tog vi en ansikts mask som jag fick av Erica då i försenad födelsedags present. Sen käka vi o efter tjaffsade hon hennes brosa o då var de lixom en halvtimme tills jag skulle gå hem men sen när de var fem minuter kvar så slutade dem men då var jag tvungen att börja klä på mig o gå hem.
Men så gick jag hem för jag skulle ha lördagsmys med familjen (utom brosan) vi käkade efterätt o åt godis o ostbågar o tittade på Gladiatorerna. Mello har ju sluatat så då får vi forsätta titta på Gladiatorerna för vi tittade ju aldrig på de eftersom de var mello då. Men sen när de var slut gick jag upp på rummet o satte mig vid datan (vet inte vrf jag inte blogga då) Men aa då lyssnade jag på musik o fixade med bilderna jag o Erica tog i Fredags. Sen gick jag o la mig.

Idag satt jag vid datan på morgonen. Sen skulle mamma o Kim iväg o då började jag fixa mig. Sen städade jag mitt rum och mublerade om lite. Är inte riktigt klar med städningen så måste forsätta ;)

Ps. Lägger ut bilder sen från i Fredags ;)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0