I'am back

Har precis kommit hem från skolan o nu sitter jag o äter två knäckemackor o en banan (k bry)
Erica kommer snart o då ska jag ge henne en skön behandling så att hon kan bli frisk. Är så snäll, vad gör inte bästisar för varann ;P
Men hon ska få ansiktsmask o samtidigt som hon har den så ska hon få vila i vårt bubbelbad med te som hjälper mot hennes halsont. Sen ska hon få vila mer medans jag maserar henne (så hon kan slappna av)
Asså hon är frisk pigg o de är inte bra för de kommer sluta med att hon kommer blli jätte sjuk o för henne är de inte bra för hon väldigt lätt o bli sjuk o väldigt lätt för att få alvarliga sjukdomar o då måste hon åka in till sjukan o de kan hon gör så då ska jag ge henne den här behandlingen ;)
Men aa sen ville hon att jag skulle voffla hennes hår för att jag hade gjort de igår o kommit så till skolan a men så ska göra de sen ska hon typ sova över. Vi hittar nog på mer att göra men vi brukar komma på de i samma sekund som vi ska gör de (brukar bara bli att vi gör nått) ;P
Men Erica kommer snart så ska bara lägga in ett inlägg till sen ska jag ha en myskväll med familjen + bästis <3

Puss Puss
(bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0