Käär o deppig

(Väldigt passande)
Har mått sådär igår o idag men jag börjar gå vidare o försöka glömma men jag har jävligt svårt att bara släppa saker men ibland går det ;)
Men ska inte teppa ner er :D

Jag har typ aldrig varit den som bryr sig om jag har en pojkvän eller ej och har inte blivit sån där ba "åå jag vill ha en pojkvän" Asså jag har aldrig varit en sån. Jag har typ skitit i vilket men nu är det en person som får mig att lé och som får mig att bara vela krama om honom. (vet inte hur du lyckas) Har varit svårflurtad sen nu. Men asså förra veckan och typ två veckor efter dem har jag typ inte tyckt om han längre eller asså om han skulle fråga så skulle jag säga ja men asså jag hade typ sån kännsla att jag skiter i vilket. Men igår när skolan började så började allt igen. Igår gick du nära ig några gånger så, så fort du gick förbi mig så ville jag bara krama dig. Jag blev bara helt till mig o jätte fnittrig o allt. Jag vet inte hur du lyckades med att fånga mitt hjärta, ingen kille har kunnat gjort de :O
Men du lyckades <3

Puss Puss
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0