Nackspärr :/

Igår när jag vaknade kl 05:00 hade jag skit ont i nacken. Jag kunde nästan inte äns gå upp ur sängen (det gjorde ont när jag gjorde de) Men jag var tvungen för jag kan ju inte bara ligga där o ha ont :/ Men när jag kom upp så kunde jag inte röra huvudet så jag gick ner o väckte mamma o sa att jag hade ont i nacken och då sa hon att jag skulle lägga mig i min säng igen utan kudde så då gjorde jag det. Sen kl 06:30 skulle jag gå upp för att gå till skolan och då hade de blivit lite bättre jag kunde bara vrida huvudet åt vänster men inte höger för då gjorde de ont. Men så jag gick ner o frågade mamma om det inte fanns något man kan ta som kan hjälpa och då fick jag något slags ploster, det är inte ploster men man sätter den som ett ploster och då satte jag den på nacken där jag hade ont och fick ha den hela skoldagen.
Men det blev lite bättre på dan
Jävligt kul att man fick det sammtidigt som klassen skulle åka o bada :O
(Bada ändå) ;P
Igår kväll fick jag sova utan kudde och då gör jag ju det HELA natten så när jag vaknade så hade det blivit bättre men det gör fortfarande lite ont när jag vrider huvudet åt höger så mamma sa att jag skulle ta de där plostret igen och ha det hela dan så jag får se hur jag känner mig imorgon när jag vaknar. Ska nog sova utan kudde i två dagar nu så att de går över ordentligt ;/
Nackspärr är inge roligt att ha kan jag säga ;P

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0