Nothing special

Har passat lilla Vincent (som ni redan vet) hela dan.
Har vart jätte roligt att passa honom i helgen :)
Fick smink som belöning (ni vet de oxå)
Hon jobbar med att sminka folk o tävlar i make up tävlingar o sånt, asså ni ska bara veta hur grym hon är på o sminka och hon vet exakt vad man ska ha för smink när o hur, så coolt asså :$
Men nu har jag precis ätit Tacos:) Nu smsar jag med Erica o lyssnar på musi.
 Ska väll pröva lite av sminket nu o sånt!!
Ska börja ha en ny stil nu, har ju köpt nya kläder o sånt men måste köpa mer för har ju bara så att de går o använda i 3 dagar (asså de är 3 olika klädersplagg)
Men så jag kommer nog få använda min gammla stil men mindre ;) Fast jag kan ju göra nått nytt med mina kläder, asså typ kanske inte behöver matcha så mycket men lite för de är ju snyggt med omatchade kläder eller a de beror ju på vad de är för färger ;P
Men som sagt, ska pröva de nya sminket nu o lyssna på favvo låten just nu !!

Här kommer låten!!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0