PROV!!!

Jag har haft engelska prov idag så hela veckan hade jag pluggat o sånt så, så jag har inte kunnat skrivit nått på hela veckan :/ (sry)
Men i Måndags var klassen o bowla sista lektionen men innan hade vi vanliga lektioner. Sen när vi sluta åkte jag o Erica hem till mig o va hos mig o plugga o sånt.
På Tisdan hade vi en vanlig skoldag. Efter gick jag o Erica hem till henne o käkade där sen gick vi hem till mig o plugga o sånt.
På Onsdan hade vi vanlig skoldag. Efter gick jag o Erica hem till mig o plugga o sen på kvälle åkte vi till dansen.
Torsdan var som vanligt en vanlig skoldag. Efter åkte jag o Erica till min träning o hon ville hänga på o titta o sen satt vi däro pluggade o väntade på mamma och sen kom Pedro och då snackade vi med honom en stund sen skulle han dra. Så kom mamma och då åkte vi hem till mig för Erica skulle skriva av engelska sakerna för hon glömde dem i skolan (haha smart, lixom dagen innan provet)

Vi har kul HEEEELLLAAA tiden

Min vecka (Mån-Tor) Mest plugg plugg plugg, men de e sånt man måste när man har prov

Ps. Fick 40/50 på musikrovet :/ (inte bra)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0