Saker ni borde veta om mig!

1. Jag lever mitt egna liv
2. Skiter fullkomligt i vad andra tycker om mig för då är de dem som har ett problem, not me
3. Jag får reda på allt som någon har sagt på ett o annat sätt om mig bakom min rygg, som ingen annan vet att jag gör så, men vill inte låta skrytsamm, men ingen kan prata skit om mig bakom min rygg utan att jag får reda på de! Svårt att förklara men ni fattar ;)
4. Min mormor kommer från Island så jag är en 4:e dels islänning(stv)
5. Ska bli artis/skådis med min bästis
6. Mina föräldrar skildes när jag var 5 - 6 månader
7. Vill åka till USA NUUUUUU!! Mitt liv skulle bli bättre bara om jag åker dit
8. Har en blogg där jag skriver om Justin Bieber
9. Älskar Justin Bieber
10. Jag o min bästis försöker med allt för att få åka o träffa Justin
11. Hatar när folk lägger sig i mitt liv!
12. Min bästis är som en syster för mig, älskar henne otroligt mycket, vi har exakt samma smak o allt och har skit kul tillsammans hela tiden. Mitt liv skulle inte funka så här utan henne!
13. Annars älskar jag mitt liv <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0