Saturday

Idag ska jag vara med Filippa och Erica. Vet inte riktigt vad vi ska göra och vet inte vart vi ska va nånstans :/
Ska sms dem snart (senare) för att se om dem äns är vakna.
Ikväll ska Erica sova över hos mig. Då ska vi ha värsta mys kvällen. Vi ska (kanske) gå på en restaurang som jag o Erica älskar, dem har fett god lasagne där, haha XD Sen ska vi till ICA o köpa lite myspys till kvällen o sen åka hem o titta på melodifestivalen (om vi hinner) om vi inte gör det ska vi titta på film :)

Imorgon ska jag va med Jenny och då ville Tindra o Erica va med så dem ska va med också :) Vet inte häller vad vi hittar på, det brukar bara bli nått ;P

Men aja ska nog väcka sömntutorna nu ;P

<--- Flippson         Erica --->
  

<--- Jenny       Tindra --->
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0