Studiedag

Imorrn är det studiedag :D Ska troligtvist vad med Erica. Hon vet inte om hon vill/får hänga med sin mamma till jobbet (hon jobbar på ett dagis) för hon älskar en tjej där som hon tycker är söt o rolig, haha :) Men vi ska prata ikväll så får se ;) Om inte så tror jag att jag ska fixa o sånt med grejer o titta på nya grejer till mitt rum för jag vill göra om mitt rum och tapetsera en USA tapet, a det finns några saker jag bara måste ha men vet inte om det kommer bli av nu :)
Men om de inte blir de så kommer jag köpa de när jag blir större och bor själv, haha (börjar redan planera)
Och jag o Erica har bestämt att vi ska flytta till USA, haha :)
Allt de jag vill bli o ha just nu kommer gå i uppfyllelse för jag gör nått åt mina drömmar, vet de låter helt weard men it is ;P
Men lyssnar på musik o chattar o bloggar såklart. Men ska käka nu och ikväll ska jag duscha och titta på Big Brother :)


Älskar våra miner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0