Vi är kul

Igår som sagt fick jag Justin Bieber skor :D
Erica sov ju över igår till idag men så igår kväll firade vi ju han o allt o hade skit kul <3
Såklart så tittade vi på Big Brother, HATAR JESSICA!!!

Men idag har vi haft värsta humordan
Jag o Erica gjorde ett vidioklipp i Tisdags när hon sov över här och de tittade vi på idag tusenmiljader gånger och de är två delar som jag gör/säger nått som vi apgarvar åt och har gjort de hela tiden och kan inte släppa de asså vi skrattade åt varenda liten sak vi sa, asså när jag sa "titta vilken ful stolpe" (när jag följde henne hem) då apgarvar vi :O
Vet, värsta fjantarna men ni ska bara vet hur kul vi har
Men iaf, jag kan lägga ut de vidioklippet (om jag orkar)

Aa men idag är de Fredag så familjen ska ha fredagsmys o titta på TV


Vem är bakom? ;P

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0